Πολλοί από εμάς περνάμε καθημερινά αρκετές ώρες στο γραφείο. Ωστόσο, έχουμε συνδέσει το χώρο αυτό αποκλειστικά με την εργασία και συχνά αφήνουμε εκτός τη φροντίδα του εαυτού μας! Παρακάτω σας προτείνουμε μερικές απλές συνήθειες που θα αναβαθμίσουν τις ώρες εργασίας σας και τη φυσική σας ενέργεια και ευεξία!

                      1. Σωστό κάθισμα 

Πολλοί από εμάς συχνά ‘βουλιάζουμε’ στην καρέκλα. Η κακή στάση έχει αποδειχτεί ότι επηρεάζει τόσο τη διάθεσή μας – καθώς συνδέεται με τη κούραση – αλλά και τη στάση του σώματος μας.Αυτό έχει ως αποτέλεσμα πόνο στη μέση, επιβάρυνση στον αυχένα ή τους ώμους.

Η σωστή στάση επιβάλει να κρατάμε τον κορμό μας σε ευθεία, γέρνοντας ελαφρώς μπροστά, με την σπονδυλική μας στήλη σε ευθεία και τα χέρια στην επιφάνεια του γραφείου – χωρίς να κρέμονται.

Αν δε διαθέτετε μία καλή, εργονομική καρέκλα, μπορείτε να δείτε την νέα καρέκλα Fit Chair, που έχει κατάλληλο σχεδιασμό για να μας παρέχει την στήριξη που χρειαζόμαστε.

Φροντίστε επίσης ο υπολογιστής σας να είναι τοποθετημένος, ώστε να κοιτάτε την οθόνη του ευθεία μπροστά.

                    2. Lunch Bag

Οι σωστές διατροφικές συνήθειες, μας εξασφαλίζουν περισσότερη ενέργεια και καλύτερη διαύγεια, σταθερά επίπεδα σακχάρου και φυσικά διατήρηση του σωστού σωματικούς βάρους. Ετοιμάζοντας το ‘ταπεράκι’ μας καθημερινά αποφεύγουμε εξορμήσεις σε γρήγορο φαγητό. Έτσι, εξοικονομούμε χρήματα, ενώ έχουμε απόλυτο έλεγχο της ποιότητας του φαγητού και των λιπαρών που καταναλώνουμε. Δεν πρέπει να αφήνουμε την προετοιμασία του lunch bag για το πρωί, καθώς ο χρόνος μας είναι συνήθως περιορισμένος και μπορεί να το αμελήσουμε.

Το προηγούμενο βράδυ είναι ο ιδανικός χρόνος για να φτιάξουμε ένα πλήρες lunch. Μια σαλάτα με κινόα ή όσπρια ή ακόμα και ένα φρέσκο, μαγειρευτό φαγητό είναι πολύ καλές λύσεις.

                      3. Πίνετε αρκετό νερό

Το νερό αποτελεί απαραίτητο συστατικό για την ενυδάτωση του οργανισμού και του δέρματος, αλλά κυρίως για τη σωστή λειτουργία του εγκεφάλου. Συχνά το γραφείο μας έχει μια κούπα καφέ, ενώ ξεχνάμε την κατανάλωση νερού – ειδικά τους χειμερινούς μήνες. Ένα όμορφο μπουκάλι νερό στο γραφείο θα μας υπενθυμίζει την κατανάλωσή του κατά τη διάρκεια της ημέρας. Μια άλλη λύση για τους χειμερινούς μήνες είναι τα αφεψήματα χωρίς καφεΐνη με βότανα και φυτικά συστατικά.

Κάντε μικρά διαλλείματα και απολαύστε ενά ζεστό ή κρύο τσάι YOGI tea. Μπορείτε να διατηρήσετε τη θερμοκρασία του ροφήματός σας και με τα θερμός της Ecolife, που θα βρείτε στο κατάστημα μας.

                     4. Κάνετε μικρά διαλείμματα

Κάθε μια ώρα κάντε μικρά 5’ διαλλείματα από την οθόνη. Ανοίξτε το παράθυρο πάρτε λίγο αέρα και αλλάξτε το βλέμμα σας σε κάτι άλλο εκτός από τον υπολογιστή. Η ανανέωση του αέρα και της ξηρότητας του κλιματισμού θα σας γλιτώσει από την ξηρότητα στα μάτια ή το λαιμό, ενώ η ολιγόλεπτη ατένιση έξω από το παράθυρο είναι ένα καλό διάλλειμα για τον εγκέφαλο και τα μάτια.  Αυτό έχει ως με αποτέλεσμα στη διάρκεια της ημέρας να είμαστε περισσότερο αποτελεσματικοί και στο τέλος λιγότερο κουρασμένοι.