1. Βοηθάει στην σωστή ευθυγράμμιση της σπονδυλικής στήλης.

Το σώμας μας, όσο καθόμαστε στην μπάλα, προσπαθεί να  ισορροπήσει. Η στάση αυτή ισορροπίας είναι η καλύτερη στάση για την σπονδυλική μας στήλη. Έτσι, αυτόματα το σώμα μας ευθυγραμμίζεται στην καταλλήλη θέση. Η σωστή στάση βελτιώνει την υγεία της σπονδυλικής μας στήλης και μειώνει τους πόνους στην πλάτη.

2. Βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος.

Όσο καθόμαστε στη μπάλα το αίμα κυκλοφορεί καλύτερα σε όλα τα μέρη του σώματός μας καθώς το σώμα βρίσκεται σε εγρήγορση. Μια καρέκλα γραφείου, αντιθέτως, μετά από πολύωρη χρήση περιορίζει την κυκλοφορία σε ορισμένα μέρη του σώματος.

3. Ενεργοποιεί πολλά μέρη του σώματος κατά την αλλαγή θέσης.

Όταν κάθεστε σε ένα γραφείο συχνά αναγκάζεστε να αλλάζετε θέσεις, για παράδειγμα για να σηκώσετε το τηλέφωνο ή να μιλήσετε σε κάποιον. Όταν κάθεστε σε μια καρέκλα Fit Chair, το σώμα σας αναγκάζεται να προσαρμοστεί στη νέα θέση κρατώντας τη σπονδυλική στήλη και την μέση στη σωστή στάση. Με αυτό τον τρόπο ενεργοποιούνται άλλα μέρη του σώματος που θα παρέμεναν αδρανή σε μια συνηθισμένη καρέκλα.

4. Σας κάνει πιο ενεργητικούς.

Έχει αποδειχθεί ότι η παραμονή σε μια θέση είναι περισσότερο κουραστική, αντιθέτως η κίνηση δίνει περισσότερη ενέργεια. Ο ενεργητικός τρόπος καθίσματος μας κρατά ενεργούς όσο καθόμαστε αλλά μας βοήθα να διατηρήσουμε αυτή την ενέργεια και αφού τελείωσουμε την εργασία μας. Αυτό συμβαίνει γιατί το σώμα μας δεν έχει κουραστεί και παραμένει ενεργητικό καθόλη την διάρκεια της ημέρας.

5. Δυναμώνει τον κορμό σας.

Το σώμα μας χρησιμοποιεί κυρίως τους κοιλιακούς μύες για να ισορρροπήσει. Όσο καθόμαστε στη μπάλα, ουσιαστικά βρισκόμαστε σε μία συνεχομένη άσκηση χαμηλής έντασης και έτσι συνεχώς γυμνάζουμε τους κοιλιακούς μύες. Δυναμώνοντας τον κορμό σας χτίζετε ένα γερό σώμα, ενώ επιπλέον στηρίζετε την πλάτη σας βοηθώντας στην μείωση των πόνων στην μέση και στην πλάτη.

6. Γυμνάζεστε όσο κάθεστε.

Ένα άλλο πλεονέκτημα της χρήσης της Fit Chair, είναι ότι μπορείτε να κάνετε διατάσεις ή ασκήσεις όποτε θέλετε, χωρίς να σηκωθείτε. Μπορείτε να κάνετε μικρά διαλλειμάτα από την εργασίας σας και να κάνετε μερικές ασκήσεις που θα βοηθήσουν το σώμας σας ακόμα περισσότερο. Το καλό ομώς είναι ότι μπορείτε να κάνετε μικρές και ευκόλες ασκήσεις ακόμα και όταν εργάζεστε. Με αυτό τον τρόπο βελτιώνουμε ευκόλα τα ζητήματα που προκύπτουν από την καθιστική μας ζώη.

7. Αλλάξτε διάθεση και αίσθηση

 Τέλος, είναι πραγματικά ένας διασκεδαστικός τρόπος να καθόμαστε και να περνάμε ευχάριστα τις ώρες στο γραφείο. Εκτός από τα ωφέλη στην στάση τους σώματος μας, μας κάνει να αισθανόμαστε πιο δυναμικοί, γεμάτοι ενέργεια και όρεξη.