Η εποχή των γιορτών πλησιάζει και τι σημαίνει αυτό; Μεγάλα τραπέζια, λαχταριστά γλυκά, ζεστά ροφήματα και άλλα πολλά. Ανεξάρτητα από το πόσο πειθαρχημένοι είμαστε, οι γιορτές του Δεκέμβρη σημάινουν ατελείωτος πειρασμός και μας βγάζουν από τις συνηθισμένες ρουτίνες ευεξίας. Και δεν σημαίνει ότι είναι κακό αυτό! Τα τραπέζια και οι μαζώξεις με οικογένεια και φίλους είναι κάτι φυσιολογικό και υγιές να συμβαίνει. Φυσικά, είμαστε άνθρωποι και τα αγαπημένα φαγητά διακοπών θα υπερισχύσουν τουλάχιστον μία φορά. Όλοι γνωρίζουμε αυτό το συναίσθημα, όταν είμαστε ήδη πλήρως γεμάτοι, αλλά ένα σπιτικό γλυκό μπαίνει στο τραπέζι και απλά δεν μπορούμε να αντισταθούμε. Έτσι, όπως όλοι μας, το απολαμβάνετε και καλά κάνετε! Εάν είστε σε καλή υγεία, η επιείκεια και ο μη περιορισμός είναι μέρη μιας ισορροπημένης ζωής. Αλλά, παρόλα αυτά υπάρχει μία απλή συνήθεια, που μπορεί να σας βοηθήσει να ανακάμψετε:

ένα απλό περπάτημα 30 λεπτών

Το να μην κινηθείτε ή να πέσετε για ύπνο αμέσως μετά το φαγητό, είναι ίσως το χειρότερο πράγμα που μπορείτε να κάνετε. Σύμφωνα με μια μελέτη του Διεθνούς Περιοδικού Παχυσαρκίας, έρευνες συνδέουν  τις καρδιαγγειακές παθήσεις με την καθιστική ζωή. Όσον αφορά την πέψη, επιλέξτε το περπάτημα μετά το φαγητό. Αυτό βοηθά το πεπτικό σύστημα σε αντίθεση με τα ροφήματα, τους καφέδες και τα αλκοολούχα ποτά.

Για να επωφεληθείτε πλήρως από την  βόλτα σας, κάντε την αμέσως μετά το φαγητό. Σημειώστε ότι ακόμα και μία ώρα αγρότερα μειώνει την απώλεια βάρους, υποδηλώνοντας ότι υπάρχει κάποιος μηχανισμός που βοηθά τον οργανισμό να χωνέψει καλύτερα. Πιθανότατα είναι λόγο της επίδρασης της εξισορρόπησης του σακχάρου του αίματος. Αυτή η μελέτη που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Diabetes Care της Αμερικανικής Εταιρείας Διαβήτη, συνέκρινε τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα των ανθρώπων που περπατούσαν 45 λεπτά το πρωί και άλλων που περπατούσαν 15 λεπτά μετά τα γεύματα. Διαπίστωσαν ότι οι τελευταίοι είχαν σημαντικά βελτιωμένα επίπεδα σακχάρου στο αίμα.

Λαμβάνοντας υπόψη την έρευνα, προτιμήστε να περπατήσετε για τουλάχιστον 30 λεπτά αμέσως μετά το γεύμα, παρά να πλύνετε τα πιάτα. Μπορείτε να το κάνετε σαν οικογενειακό θεσμό ή να ξεκλέβετε λίγο χρόνο μόνοι σας για το περπάτημα. Είναι ένας σίγουρος τρόπος να αισθάνεστε ελαφρύτεροι και πιο ενεργοποιημένοι μετά από ένα βαρύ γεύμα. Μία απλή συνήθεια μπορεί να σας αλλάξει τη ζωή!